Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeniemuissz siê wywrocic ¿eby siê nauczyæ granic , wystarczy ze czujesz u¶lizg opony to oznaka ze jeste¶ na granicy jesli motocykl w zlozeniu jest i ewidetnie czuc ze przod zaczyna zjezdzac z sowiei lini jazdy to ewidetnie oznacza ze to ejst absolutna granica i 1 km/h wiêcej i masz glebe tp samo z ty³em przy czym ty³ ma nieco wiêkszy margines u¶lizgu bo przod prowadzi moto i tyl mo¿e nieco bardziej sie wychyliæ tu jednak tez przekroczysz granice moto siê zabardzo wychyli w bok po czym z³apie przyczpenosc zaiwas podpompuje i masz highsida do tego tez niemsusiz mieæ highsida zeby zdawac sobie ztego sprawê nie trzeba lezec ¿eby siê tego nauczyæ jak siê ma wyobraznie ;) si³y orodkowe itd. doskonale siê cuzje na w³asnym ciele je¶li siê odp skoncentrujemy trzbe amiec dobry refleks czas reakcji i wyczucie ale oczywi¶cie kto czetso ejzdzi na limitach niewa¿ne jak dobry jest bêdzie mia³ glebe przyk±³dem jest coz³owka moto gp sb czy jakiekowliwek cupu innego ale to nieoznacza ze dopiero wtedy siê nauczy bo on ju¿ umial wcze¶niej on po prostu zjepal sprawê i przekroczyl granice i tyle .
OdpowiedzRany boskie! Co za polszczyzna. Czarna rozpacz mnie ogarnia, gdy czytam takich ludzi.
Odpowiedzfaktem jest jednak ze wiêkszo¶æ typow musi siê wyjepac niema rady ¿eby siê nauczyæ ;) bo maja zamala wyobraznie i wiedze o si³±ch fizycznych dzia³aj±cych na moto oni maja mala zaprawe teoretyczna i z racji tego musza na w³asnej skorze siê przekonaæ w praktyce jak bêd± szorowaæ kaskiem po asfalcie ;)
Odpowiedztak samojak nie musisz w³ozyc ³ba w prese hydraulicza o nacisku 100ton ¿eby wiedzieæ ze ci zmiazdzy g³owe w przypadku granic pyczepnosc roznice sa nieco subtelniejsze ale ogona ZASADA ZOSSSTAJE TA SAMA .
Odpowiedz